Účetní software KelEXPRESS – balíček BASIC rozšířený o moduly Sklad a Objednávky je určen pro malé firmy. Má průběžně aktualizovanou legislativu, vyniká přehledností a snadným ovládáním. Kromě základní funkčnosti nabízí řadu nadstandardních funkcí.
Balíček umožňuje v jednom účetním období zpracovat maximálně:
- účetnictví – 3.500 dokladů
- vydané faktury – 800 faktur
- přijaté faktury – 600 faktur
- pokladna – 500 dokladů
- banka – 1.200 pohybů
- sklad – 1.200 dokladů
- objednávky – 400 dokladů
Systém nabízíme k užívání za cenu pravidelného měsíčního poplatku podle rozsahu poskytované licence. Platíte jenom to, co opravdu potřebujete, bez vysoké počáteční investice. Po celou dobu máte k dispozici zdarma všechny aktualizace systému a bezplatnou hotline. Software i data jsou umístěna na Vašem serveru, nejedná se tedy o cloudové řešení.
Konfiguraci balíčku si můžete upravit podle svých potřeb. Máte-li jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat – rádi Vám poradíme.